Tefal EY5058 Easy Fry & Grill Precision XL EY5058 2-in-1 heteluchtfriteuse - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EY5058 Easy Fry & Grill Precision XL EY5058 2-in-1 heteluchtfriteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

R v K 02-05-2024

Tefal airfryer

Airfryer heeft een goed formaat en goede literinhoud. Bevat veel kant en klare standen, tevens een grill stand. De temperatuur gaat tot 200 graden en meer heeft hij niet nodig want hij warmt echt goed en snel op. Het geluid is acceptabel.

Pluspunten

• Temperatuur accuraat
  • Ruime literinhoud
  • Grill functie

Sindako 13-02-2024

goede kwaliteit met uitstekende antikleeflaag

deze Tefal airfryer is een product van goede kwaliteit voor de prijsklasse, Tefal (Franse makelij) is een van de beste fabrikanten van keukenapparatuur ter wereld, dit product heeft een middelgroot formaat, digitale instelling nauwkeurig voor temperatuur- en tijdinstelling, de antikleeflaag is auteursrechtelijk beschermd van Tefal en is een kwaliteitslabel. Het formaat is goed voor 3-4 personen, de grillfunctie is een goed idee en het binnenrooster helpt bij het plaatsen van voedsel en het opvangen van de vloeistof eronder. Ik zou zeggen dat een paar accessoires goed zouden zijn om in dit assortiment te hebben.

Pluspunten

• grootte, kracht, digitale instellingen
  • binnencoating, grillfunctie
  • gemakkelijk schoon te maken, op te bergen
  • gebruikershandleiding gemakkelijk te begrijpen

Minpunten

• extra accessoires worden op prijs gesteld
  • een beetje luidruchtig maar acceptabel

d***********@h********* 05-01-2024
Top product, mooi ontwerp, werkt naar behoren en de automatische standen zijn een grote pre!

Luke 19-12-2023

Definitely Recommend

It is very large and easy to use. It takes about 15 - 20 minutes to cook chips (you need a spoon of oil) and about 15 minutes for salmon. It really is a joy to not have to use oil when frying food.

Pluspunten

• Large size
  • Easy to follow

M.H 29-11-2023

Tefal airfryer en grill

Super blij met deze aankoop, de airfryer ziet er strak en modern uit. Niet alleen het uiterlijk heeft mijn aandacht getrokken, ook de functies van de airfryer. Deze airfryer kan ook gebruikt worden als grill, je krijgt er ook een stevige grillplaat bij die je in de airfryer bak kan plaatsen. Je kan via verschillende knoppen aangeven wat je wil frituren, grillen of zelfs bakken, je kan de temperatuur en tijd ook via het scherm veranderen als je dat wil. Echter maakt de airfryer wel wat geluid, een beetje te vergelijken met een föhn.

Pluspunten

• Modern en strak uiterlijk
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Zowel airfryer als grill in één
  • Touchscreen scherm
  • Makkelijk om schoon te maken

Minpunten

• Geluid van de airfryer

s************@g******** 10-05-2023

Definitely recommended, got cashback and mug as a gift

The best purchase from Tefal so far. It has touch screen and very easy to use. I tried chicken and fries so far, it is also easy to clean. I really like Tefal products from cooking pans to blenders and kitchen utelsils.

Pluspunten

• Touch screen
  • Size is enough

Dannykoevoets 25-01-2022

Tefal easy en fry

Voor het eerst de Easy Fry en Grill Steam 2-in-1 heteluchtfriteuse gebruikt. Bij het uit de doos halen van de Easy Fry en Grill zien we al dat het een mooi apparaat is. Het voelt degelijk en solide aan. Het in elkaar zetten is ook een fluitje van een cent en de handleiding heb je hier eigenlijk niet voor nodig. De eerste hebben we frietjes gebakken, deze blijken heerlijk krokant uit de friteuse te komen en smaken goed. Het nadeel dat we hier van ondervinden is dat er aardig kleine frietjes door de grill heen geen en op de bodem van het friteuse blijven liggen. Omdat je de frietjes eruit moet scheppen en niet eruit kiept als de frietjes klaar zijn blijven deze onderin liggen tijdens het bakken. Het is wel fijn met de goede voornemens dat deze frietjes een stuk minder vet bevatten dan die uit de ouderwetse frietpan. Dat is ook weer een voordeel met alle goede voornemens ;) Vervolgens hebben we ook al een kipfilet gegrild deze was binnen 13 minuten klaar en heerlijk mals. Conclusie: we goed te spreken over de Easy Fry en Grill Steam 2-in-1 heteluchtfriteuse. Het is zeker zijn aankoopbedrag waard en we gaan hem nog vaak gebruiken in de toekomst.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makelijk in gebruik

Minpunten

• Onder kant in de bak valt er telkens uit.

Roussia 25-01-2022

Geweldig apparaat

De Easy Fry&Grill Precision Black ziet er mooi strak en stijlvol uit. Het apparaat staat erg mooi en luxe in onze keuken, waar hij een vaste plek op het aanrecht gekregen heeft. De handleiding vonden we erg beperkt, die had veel uitgebreider gemogen. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Erg makkelijk in gebruik en heel makkelijk schoon te maken. Het eten komt er zeer smakelijk en krokant uit. We hebben diverse snacks, aardappeltjes, groenten, fruit en kippenvleugels tot nu toe getest. Het enige nadeel vinden wij het lawaai die het apparaat maakt. Bij het drogen van fruit wat 4 uur duurt is het lawaai te erg. En de snoerlengte had iets langer gemogen. We zijn verder zeer tevreden over het apparaat en kunnen niet meer zonder!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik
  • Bakt krokant

Minpunten

• Lawaai
  • Snoerlengte

sebas1983 25-01-2022

Prachtig design, geweldig resultaat!

Na het uitpakken tevergeefs gezocht naar de handleiding. Jammer dat ze dit niet hebben toegevoegd. Het product is namelijk heel veelzijdig, een uitvoerige handleiding had niet misstaan.
Na zelf maar een handleiding op internet te hebben geraadpleegd blijkt dat de bediening redelijk eenvoudig is met de handleiding erbij. Direct geprobeerd wat aardappelen te bakken, dit werkt geweldig. Lekker knapperig bruin, precies zoals het hoort.
De grilfunctie is even testen, ligt eraan hoe je je vlees wilt. Maar na enige keren proberen en spelen met de functies een heerlijk stuk vlees op tafel gekregen.

Design is mooi, resultaten zijn perfect, schoonmaken gaat eenvoudig. Jammer van die handleiding die er niet bij zit, dit had het product compleet gemaakt.

• Bak&grill resultaten
  • Veelzijdig

Minpunten

• Geen handleiding

Kroon13 20-01-2022
Ik heb de tefal easy Fry & Grill nu een paar weken in gebruik en moet zeggen dat hij niet aan mijn verwachting voldoet.
Het bereiden van patat ging niet gemakkelijk.
Tijdens het bereiden was een deel van de patat amper gaar, en een ander deel al helemaal bruin, ondanks het geregeld omschudden.
De patat dient uit de bak geschept te worden omdat bij het om kiepen van de bak de bodem eruit valt.
Bij het bereiden van de patat bleek dat een deel hiervan door het rooster gezakt was.
Over de grill functie ben ik iets beter te spreken, het vlees is snel klaar en behoud zijn smaak.

Inktvis 20-01-2022

zeker een aanrader

Zeer tevreden met mijn aankoop. groot genoeg voor een gezin van 3 ( 1 volwassene en 2 kinderen). De grill werkt goed. Kan nu mijn aparte grill deur uit doen. We proberen steeds weer een nieuw recept uit. Ik wist niet dat er zo veel mogelijk was met dit apparaat. Ziet er van buiten zeer mooi uit. makkelijk schoon te maken en schoon te houden. Alleen jammer dat de timer van de air fyer standaard begint op 30. Dat is makkelijk aan te passen.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • doet wat je verwacht
  • groot genoeg voor 3

Minpunten

• timer begint op 30 minuten

n*******@o********** 18-01-2022
Mijn voornemen was om dit jaar enkele kilo’s te verliezen. Met mijn nieuwe airfryer gaat dat absoluut lukken! Onze eerste indruk was erg positief. Het past volledig in ons interieur en staat daarom te blinken op het aanrecht. We hebben er al frietjes in gebakken en deegwaren. afbakbroodjes zijn een makkie nu ik niet eerst een oven hoef voor te verwarmen of eerst alles uit de oven moet halen. De grillfunctie van het apparaat is op dat gebied ook erg handig! De kip is net zo lekker maar hetgeen wat schoongemaakt moet worden is een stuk kleiner.
De programma’s zijn vrij duidelijk. Zo ook de video’s over het product. Deze airfryer is absoluut zijn geld waard!

Test123 06-01-2022

Ideaal product

Voor het eerst de Easy Fry en Grill Steam 2-in-1 heteluchtfriteuse gebruikt. Bij het uit de doos halen van de Easy Fry en Grill zien we al dat het een mooi apparaat is. Het voelt degelijk en solide aan. Het in elkaar zetten is ook een fluitje van een cent en de handleiding heb je hier eigenlijk niet voor nodig. De eerste hebben we frietjes gebakken, deze blijken heerlijk krokant uit de friteuse te komen en smaken goed. Het nadeel dat we hier van ondervinden is dat er aardig kleine frietjes door de grill heen geen en op de bodem van het friteuse blijven liggen. Omdat je de frietjes eruit moet scheppen en niet eruit kiept als de frietjes klaar zijn blijven deze onderin liggen tijdens het bakken. Conclusie: we goed te spreken over de Easy Fry en Grill Steam 2-in-1 heteluchtfriteuse. Het is zeker zijn aankoopbedrag waard en we gaan hem nog vaak gebruiken in de toekomst.

Pluspunten

• Gezond(er)
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kleine etenswaren vallen door het grill rooster

Dave 05-01-2022

Prima Fry& Grill

Bij het uitpakken was ik verrast naar het compacte uiterlijk van de Fry&Grill machine. In eerste instantie was ik bang dat ik hier maar kleine porties mee kon maken en dat dat onhandig zou zijn voor een gezin van 4.
Dat valt uiteindelijk erg mee.

Ik heb de eerste week iedere dag wat bereid in de Fry&Grill. Hapjes, vis, vlees gegrild en een cakeje gebakken. Alles kwam heerlijk mals, goed gegrild en lekker gebakje uit de Fry&Grill.

Het instellen is erg handig. Je kiest het juiste product en drukt op start. De rest gaat vanzelf. Het apparaat warmt eerst op waarna je het product in de bak kan plaatsen.
Na een aantal minuten geeft de pieptoon aan dat het product klaar is.

Ik vond alleen de handleiding wat summier. Enkel wat plaatje. Voor mij wel te begrijpen, maar kan mij voorstellen dat mensen hier last mee hebben.

Pluspunten

• Goede bereiding
  • Duidelijke iconen

Minpunten

• Handleiding

FrankGijsberts 05-01-2022

Wisselende ervaring.

Wisselende ervaring.

De speciale standen werken niet altijd even goed. De frietjes waren niet helemaal gaar na de aangegeven tijd en de cakejes waren van buiten bruin, maar van binnen nog niet gaar.

Op de normale "Airfryer stand" gaat bijvoorbeeld het bakken van friet beter als je ze er iets langer indoet.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• De extra standen werken niet allemaal even goed.